Geld verdienen

Op het internet zijn er ontzettend veel mogelijkheden om geld te verdienen. Je kan dit beschouwen als een leuke bijverdienste naast je baan. Geld verdienen op internet is niet heel erg moeilijk, maar je moet wel precies weten hoe het werkt. Op het onderstaande forum is het mogelijk om vragen te stellen. Forum over online geld verdienen?

12 januari 2009

Online Ebooks Verkopen?

In mijn vorige post beschreef ik de voordelen van geld verdienen op internet met andermans producten. Ik legde ook uit dat steeds meer mensen het internet bezoeken en de handel op internet, mede daardoor, fors toeneemt.

Het grootste voordeel van het verdienen van geld met andermans producten is dat je zelf geen producten hoeft in te kopen en op te slaan. Dat scheelt een hoop werk!

Stel je eens voor dat u uw geld moet verdienen door op straat spullen te verkopen, maar u bent helemaal geen verkoper. De mensen zouden zéker niets van u willen kopen.
Een goede verkoper heeft goede verkooptechnieken en moet naast deze technieken weten hoe en aan wie hij een product aan de man kan brengen.

Voor iedereen die niet beschikt over dergelijke kwaliteiten is er ten minste één hele simpele oplossing om geld te verdienen met het verkopen van producten:

INTERNET!

Op het internet is het makkelijk om producten te verkopen en het brengt meer geld op.
Het is leuker, je kan je eigen tijden indelen, geen baas die je continu in de gaten houd en wereldwijd kunnen werken, dat is natuurlijk het allermooiste!

Veel mensen gaan het internet op om op zoek te gaan naar informatie.
Informatie die een oplossing moet bieden voor hun probleem.
Je zoekt de oplossing voor een probleem en je wilt die oplossing vinden.

Dat is waar het ebook binnen komt rollen. Wat is een Ebook? Een ebook is eigenlijk gewoon een boek, maar dan in digitale vorm, zodat het op de computer gelezen kan worden.

Een ebook is altijd te downloaden via internet na betaling.

Op dit moment zijn er wereldwijd al miljoenen eboeken te koop. De ebook markt zal de komende jaren alleen maar gaan toenemen. Een ebook bevat waardevolle informatie over een bepaald onderwerp en kan makkelijk in Microsoft Word ontworpen worden.

Ik heb zelf nog nooit een ebook geschreven, maar ik zou het wel graag willen doen.
Ik voorzie mensen van waardevolle informatie (de oplossing voor hun probleem) dat ze in een PDF formaat kunnen binnenhalen.
Hiervoor dienen ze eerst de prijs van het ebook te betalen.
Als ik een ebook zou maken en zou verkopen voor 17 euro. Dan zou ik 365 dagen per jaar 17 euro per dag aan omzet maken. Dat is meer dan 6200 euro per jaar. Zo verdien je veel geld via internet. Schrijf een ebook over een hobby van je of elk ander onderwerp waar je veel vanaf weet en verkoop je kennis aan de mensen die er naar op zoek zijn.
Het is echt zo makkelijk!

- Hoe schrijf je een ebook?
- How to write an ebook?
- Hoe kan ik geld verdienen via internet?
- Geld verdienen met andermans producten?

1 opmerking:

  1. Wat een leuk idee om geld te verdienen. Bezig zijn met je hobby en geld verdienen... Ik ga er serieus over nadenken. Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen

Type hier uw reactie, mening of vraag in...