Geld verdienen

Op het internet zijn er ontzettend veel mogelijkheden om geld te verdienen. Je kan dit beschouwen als een leuke bijverdienste naast je baan. Geld verdienen op internet is niet heel erg moeilijk, maar je moet wel precies weten hoe het werkt. Op het onderstaande forum is het mogelijk om vragen te stellen. Forum over online geld verdienen?

26 maart 2010

Time management seminar voor internet ondernemers

Gratis Time Management Training voor (potentiële) internetondernemers!
Een van de belangrijkste aspecten van een succesvolle ondernemer is het goed beheersen van je tijd. Heb je wel eens dat je het eigenlijk altijd druk hebt, maar niet echt alles klaar krijgt en dat dat je enorm frustreert?

Lijkt me wel, vrijwel alle ondernemers kampen met dit probleem.

Hoe suf het ook mag klinken, Time Management is een van mijn grote passies. Ik ben zeer dankbaar voor de tijd die we hebben gekregen en ik ben me er ook enorm van bewust dat we tijd maar één keer krijgen.

Veel mensen zitten in de “rat race” en voelen veel druk, stress en krijgen niet genoeg dingen gedaan. Daarnaast heeft het managen van je tijd een ENORME impact op je inkomen en de groei van je business.

Tijdens deze avond ga ik je leren hoe IK met mijn tijd omga, waardoor ik een constante groei in mijn onderneming zie, veel toffe dingen kan doen in mijn vrije tijd (vorig jaar alleen al 5 maanden gereisd) en vrijwel geen stress heb van mijn werk.

Ik leef echt mijn ideale levensstijl en door deze tips toe te gaan passen weet ik zeker dat veel andere mensen veel meer in de buurt van hun ideale levensstijl kunnen komen.

Je leert zoals altijd PRAKTISCHE tips die je DIRECT kunt gaan toepassen. Wanneer jij de tips, trucs en technieken gaat toepassen die je op dit gratis seminar gaat leren garandeer ik je dat je minimaal 2 x zoveel gedaan zult krijgen in de helft van de tijd.

Met de informatie die je krijgt kun je direct aan de slag en is geen verdere investering vereist, toch bied ik aan het einde van deze gratis informatieavond een complementaire training aan waar je vrijblijvend gebruik van kunt maken, op deze manier kan ik ook deze informatieavond gratis houden, lijkt me een win win situatie!

Ken je nog meer mensen die behoefte hebben aan deze informatie? Neem ze mee!

De gratis informatieavond wordt gegeven op donderdag 8 April 2010 in:

Hotel de Witte Bergen
Rijksweg 2
3755 MV Eemnes (Laren)

De presentatie begint om 19:30 en om 19:00 wordt de zaal geopend.

Vul hieronder je gegevens in om je direct op te geven:

Bron: waarjedewinstpakt.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Type hier uw reactie, mening of vraag in...